piątek, 26 września 2014

Mała porażka

Po raz pierwszy kupiłam sobie na revelry wzór, wybór padł na poncho. Niestety zaliczyłam porażkę i powiem, że chyba jednak zostanę przy moim robieniu bez gotowych wzorów.
Mam wrażenie, że autorka nie testowała tego wzoru, w związku z czym wyszedł duży błąd wzoru.
Zaznaczę, że robiłam na tych samych gramaturach na jakie rozpisany był wzór, na zalecanych przez autorkę drutach i okazało się, że poncho zamiast pięknie, jak na zdjęciu oryginału, spływać po ramionach odstaje brzydko na wysokości ramion. Wyglądam jak bardzo barczysty, napakowany facet.


Jedynym plusem wzoru jest piękny karczek-golfik i przy poprawkach zostanie niezmieniony. Niestety cała reszta zostanie spruta i poprawiona wg własnego pomysłu, który już oczywiście mam.


Wy też zaliczyliście kiedyś taką porażkę????

7 komentarzy:

  1. Oczywiście, że również zaliczyłam wpadkę i również przy kupionym wzorze...
    Świetne kolory wybrałaś na swoje ponczo. Również planuję sobie coś takiego zrobić :-)
    A może podasz link do wzoru?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że powinnaś napisać do autorki! Ciekawa jestem jak się zachowa?
    Ale kolory śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do autorki napisałam niestety brak odpowiedzi, widać nie zależy jej na dobrych komentarzach do projektu

      Usuń
  3. Uuu a bylo by piekne gdyby nie te ramiona, tez robilam z takimi ramionami ale pilnowalam wlasnie zeby za duzo nie dodawac na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety uwierzyłam wzorowi i ślepo się go trzymałam, a nie chciało mi się przekładać tej masy oczek na druty pomocnicze, żeby przymierzyć!

      Usuń
  4. Moje wpadki przeważnie dotyczą wyboru odpowiedniego rozmiaru, ale jakiejś takiej bardzo spektakularnej nie zaliczyłam, może dlatego , że jak już kupuję wzór, to jest on przeważnie bardzo popularny, a ja przed zakupem, skwapliwie czytam wszystkie komentarze dziewiarek, które zrobiły go przede mną, między innymi w tym celu, aby przewidzieć ewentualne problemy. Powodzenia życzę w tym przedsięwzięciu, z Twoim doświadczeniem na pewno wybrniesz koncertowo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zabrałam się za przerabianie, a wezmę sobie do serca Twoje rady i będę sprawdzać autorki zanim coś kupię

      Usuń